.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحركاتي براي متوقف كردن مديران پرحاشيه دولتي

در حالي كه خبرهاي بسياري از چند دستگي ميان نزديكان و بزرگان هيأت دولت خبر مي‌دهند، برخي شنيده‌ها از اتفاقات تازه‌اي در اين باره حكايت دارند.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، اين اختلافات كه پس از اظهارات يكي از معاونان رئيس‌جمهور و نيز ماجراي كردان به اوج رسيده است، برخي از نزديكان و مديران دولتي را بر آن داشته تا نسبت به تعدادي از مديران پرحاشيه اقدام به جمع‌آوري اسناد و مدارك براي ارائه به رئيس‌جمهور كنند.

بنا بر اين گزارش، اين افراد كه هر كدام با سليقه‌هاي مختلف از نزديكان دولت به شمار مي‌روند، با توجه به برخي اقدامات و اظهارات و نيز نارضايتي شماري از مراجع و بزرگان نظام دست به حركاتي چون تهيه و تدوين گزارشي جامع زده‌اند كه با ارائه آن به مقامات ارشد دولت، از ادامه چنين رفتارهايي جلوگيري به عمل آمده و يا برخي مديران از جايگاه حساس خود كناره‌گيري كنند.

اين اقدام پس از آن صورت مي‌گيرد كه اين دولتمردان ترس از آن پيدا كرده‌اند كه چنين مواضعي از سوي برخي مديران دولتي شخصيت رئيس‌جمهور و دولت نهم را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ بنابراين براي جلوگيري از چنين موضوعي، نگراني‌هاي خود را به مقامات دولتي منتقل كرده و درصدد مستند كردن گفته‌ها و مواضع خود هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.